Előfizetőink részére az alapdíj az alábbi támogatást tartalmazza:
- Alapvető technikai segítégnyújtás (TIER1/TIER2 szint) [részletek...]
- Előfizetéssel, díjcsomagokkal és számlázással kapcsolatos ügyintézés
- Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
- Telefonos és E-mail támogatás
- A garantált válaszidő 48 óra
- Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]
Partneri konstrukcióban az alapdíj alábbi támogatást tartalmazza:
- Technikai segítégnyújtás (TIER3 szint) [részletek...]
- Havi előfizetéssel kapcsolatos ügyintézés
- Online, hibajegy alapú esetkezelés [részletek...]
- Telefonos és E-mail támogatás
- A garantált válaszidő 48 óra
- Hozzáférés a nyilvános tudásbázishoz és fórumokhoz [részletek...]
- Hozzáférés a partneroldalakhoz [részletek...]
Amennyiben az alapvető támogatáson felül többre van szüksége, akkor további támogatási lehetőségeket kínálunk: