Partnereink részére kínált Webhosting szolgáltatás mellé TIER 1 és TIER 2 szintű támogatást nem kínálunk, azonban díjmentes műszaki támogatást kínálunk az alábbi területekre:
A háttérrendszer alapvető partneri és rendhagyó végfelhasználói funkcióihoz kapcsolódó segítségnyújtás, támogatás:
- A szolgáltatásban található működési rendellenességek diagnosztizálása és javítása.
- A szolgáltatás nem létező, de elvárt funkcióinak felvétele a fejlesztésbe és/vagy helyettesítő megoldás rendelkezésre bocsátása.
- A szolgáltatás alapvető hibáinak rögzítése, a hiba nyomon követésének biztosítása, tájékoztatás a javítás várható időpontjáról.
- Szolgáltatáshoz kapcsolódó felhasználói/mérnöki leírások elkészítése/karbantartása és rendelkezésre bocsátása.
- A, B és C fokozatú riasztások esetén történő beavazkozás
|